BUSINESS ENGLISH

Müşteri Hizmetleri İngilizcesi

İş İngilizcesi Kurslarımızla Meslek Hayatınızda Çığır Açın!
Kariyer Yolu Yabancı Dil Kursu Ankara

Müşteri Hizmetleri İngilizcesi Kursu

Durmaksızın gelişen dünyamızda insanlara sunulan hizmetler sınır tanımaz hale geldi ve kilometrelerin önemi ortadan kalktı. Doğal olarak yeni iş sektörlerinin de genişletilmesine olan ihtiyacımız arttı. Buna bağlı olarak herhangi bir alanda alınan hizmetlerle ilgili yaşanan durumlara yönelik oluşturulan müşteri hizmetleri departmanının önemi hayli büyük bir yer kaplamaya başladı. İnteraktif ya da birebir olarak sunulan müşteri hizmetlerinde sağlıklı iletişim kurabilmek öncelik sıralamasında ilk basamağa yerleşmiş bulunmaktadır. Günümüzdeki çok uluslu yapılanmaları göz önünde tutacak olursak ingilizce bilmek yüksek oranda getirilere sahip bir öncelik haline gelmiştir.

Müşteri hizmetleri ingilizcesi kendi içinde özellikle hakim olunması gereken terminolojiye sahiptir, yani genel ingilizce bilginize terminolojik hakimiyetle katkıda bulunmanız gerekmektedir. Hangi alanda hizmet veriliyor olursa olsun müşteri memnuniyeti bütün sektörler için büyük öneme sahiptir, bu sebeple müşteri hizmetleri ingilizcesi kursumuzda verilen eğitimin esas amacı müşteri ilişkilerine yönelik en sağlıklı iletişimi kurmaya olanak sağlayacak hizmeti sunmaktır.

Yüzyüze ya da çağrı merkezlerinde müşteri hizmetleri alanında hizmet veren öğrencilerimizin ihtiyaç duyabileceği alana özgü bütün kelimeler, cümle kalıpları, konuşma ve iletişim kurma teknikleri profesyonel eğitmenlerimiz tarafından detaylı olarak işlenmektedir. Müşteri hizmetleri ingilizcesi kurslarımızın ana hedefi bireylerin ingilizceye hakim olmasına katkıda bulunup onları tam donanım sahibi yapmaktır. Kişiye özel kurs programları alanında uzman eğitmenlerimiz tarafından düzelenmekte olup, bireylerin seviyesi ve ihtiyaçlarına yönelik müşteri hizmetleri ingilizcesi kursu eğitimlerimiz ile öğrencilerimize hizmet sunmaktayız.

Müşteri hizmetleri ingilizcesi eğitimlerimiz; müşteri hizmetlerindeki başarı düzeyi, telefonda ya da online olarak müşteriler ile ilgilenme, çağrı merkezi çalışanlarına yönelik sipariş alma, yazışma yoluyla müşteri hizmetleri servisi, etkili konuşma ve yazma becerileri, firma ziyaretleri, fuarlar, sanal müşteri, problem ve şikayetlerle ilgilenme, özür mektubu yazımı ve şirket politikası hakkında bilgilendirme gibi içeriklerden oluşmaktadır.

English for Customer Care

You are on the right path with our customer care english courses for to make a strong contribution to your career.

HEMEN BİLGİ AL

KVKK

11 + 11 =